Nieuw wachtwoord instellen voor website TV Het Vennewater en nieuwe ClubApp

17 april 2019

De KNLTB heeft een aantal updates gedaan in het systeem waar wij als vereniging mee werken. Je hebt hier van de KNLTB al een mail over gekregen waar instructies in staan.

Hieronder in het kort nog even de (simpele) handelingen die je moet doen om de website van TV Het Vennewater en de Clubapp weer optimaal te kunnen gebruiken:

Website

Om op de website van TV Het Vennewater gebruik te kunnen blijven maken van alle features (zoals baan afhangen, persoonlijke agenda, club documenten downloaden e.d.) is het nodig om een nieuw wachtwoord aan te maken. Het oude wachtwoord zal niet meer werken. Door op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken bij het inlogscherm van ‘Mijn Club’ wordt er via je mail een linkje gestuurd om een nieuw, veiliger, wachtwoord in te stellen. Je hebt hiervoor je bondsnummer nodig of je lidnummer.


ClubApp

Verder is de oude ClubApp vervallen en is er een nieuwe versie beschikbaar. Als je de ClubApp nu gebruikt moet je deze oude versie eerst even weghalen en via de Playstore of iTunes de nieuwe versie 1.8 installeren:


Je nieuwe wachtwoord is hetzelfde voor de website en de ClubApp. Dus je hoeft maar één keer een nieuw wachtwoord aan te maken. Mocht je er niet uitkomen dan helpt iemand van het bestuur je graag verder via [email protected]

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

072-5335439 (kantine) 06-22936166 (secretaris)

Sportcomplex 'Het Vennewater'

Het Zevenhuizen 54
1852JC Heiloo